Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Produktiv dag, designa om bloggen?

Godkväll!
Dagen har gått åt till att vara med Alex på Sydpolen. Vi har både motionssimmat som lockat fram vår barnsliga sida på äventyrsbadet! Helt klart en underbar dag.
Lite kul var det dock när Toni skulle simma och han bara orkade ett varv haha, så går det om man är ute och festar för mycket vännen!
Haha , det är så kul när man kommer in på en sånt där äventyrsbad och så ser man en 45årig man som försöker sno ens flytduna. Han är själv där!  Sen så när de såkallade "vågorna" kommer som alla som varit på sydpolen vet om så slänger han sig på ett däck och skriker "jaaa vågorna".  Gud !! en vuxen man som beter sig som 15.
Skulle knappast förvåna mig om han var någon slags pedofil eller liknande.
När vi väl var klara och färdig duschade så begav vi oss till centralstation för Alex skulle äta en macka och jag vänta med honom.  Tror vi började simma vid tio i fem kom ut därifrån tjugo i sju och jag kom hen klockan tjugo över åtta! Varav jag genast blev produktiv och satte igång att damsuga upp allt äckligt som samlats på golvet hemma. All kattsand katten släpat ut i vardagsrummet och allt katthår som krullat sig i hörnen.  
Det hinner bli så snuskigt så snabbt ibland.. efter jag var nöjd med min damsugning kasta jag in en vända till i vår nyinköpta bänkdiskmaskin.  *snart är disken helt borta också* 
Imorgon ska alla rena kläder in i gaderoberna och jag ska springa runt och se vad som behöver stå framme och vad som bara är skräpsamlande.  =)
Måste se till att simma imorgon också så man inte kommer av sig, och när allt det är uträttat ska jag dyka ner i böckerna jag ska kunna saker ur till tentan på Fredag.

Den enda negativa aspekten av dagen var när vi var påväg till simmningen och det spö regnar hela vägen dit, vilket ledde till dyblöta kläder som fortfarande var blöta efter att jag försökt torka dom under hårfönen på badet.
Och blöta på bussen hem *purr purr*

En sak som är lite jobbigt med att skaffa ny blogg är att all design man gjort försvinner och så finns bara de vanliga tråkiga designerna som blogg.se erhåller.  Jag vill sätta min egna touch på ett, men jag har inte längre de bekväma programmen så som photoshop eller illustrator.  Måste överföra dom programmen från Stefans dator på något vis så att jag faktiskt kan fixa den här bloggen som för tillfället är så tråkig.

Ja det var väll allt för idag mina vänner.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft! <3


Over and out


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!