Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Bloggtorka är ett passande uttryck!

Ja gud det har hänt mycket på sistone.
Vi kan ju börja med att snacka om utekvällen med jennie,jonte,malin,sofi!
Jennie begav sig mot mig vid 4 någon gång och upptäckte till sin förskräckelse att tåget inte gick ända fram!
Alltid lika roligt när någon är lika vilsen som jag var det första året på gymnasiet då jag också var tvungen att lära mig stockholm.
Jag och jennie poppade musik , stylade varandra klädesmässigt och drack lite sen tog vi bussen till jonte där malin och sofi väntade. Väl där fortsatte vi dricka och sjunga singstar.
Jag måste bara säga att det är otroligt jobbigt med singstar kul och bra kroglek men väldigt jobbigt.
Eftersom man kan inte sjunga bra utan ska bara träffa tonerna vilket gör att man låter sär.
Spelade ingen roll att jag kunde vissa låtar utantill *tänker och nynnar*  nej det gjorde fan inte det.

När vi väl kom till krogen vart det salmiaki shots och mycket dans! Fick en drink från en ny snubbe som hette batteri dryck och den smakade vatten rent utav sagt. Ska aldrig beställa av honom igen!
Dåligt dåligt.
Sen råkade vi ut för några skumma snubbar och resten är en riktig KAOS historia som jag inte tänker skriva om på bloggen eftersom det är inget man skyltar med på så sätt.
Kan bara säga att tur att jag var med.

Dagen efter lite slitna med huvudvärk drar vi ner på stan runt 3 för att jag skulle på bio med svärmor och jennie hem. Jag satte henne på en buss till fittja så att hon slapp den där ersättningsbussen i rönninge. I fittja kunde hon byta till tunnelbana direkt.
Jag såg filmen "prinsessa" som ni säkert sett i tidigare inlägg.
Betyg 3/5 just för att slutet inte var alls som filmen indikerade att det skulle vara.
Dvs. hela filmen fick man en uppfattning om hur det skulle sluta som med alla filmer och då slutar det ju oftast på något liknande sätt, men inte denna gång. *suck* då den verkligen behövde det.
Hade filmen slutat på mitt sätt så hade den varit perfekt.

Måndagen var riktigt seg och jag hade lite medelhög feber i skolan dvs 38,2 ungefär men jag gav mig inte förräns jag började må illa då åkte jag hem.   Efter ett par timmar skriver Sandra till mig och vill ha hjälp först orkade jag verkligen inte men sen bestämde jag mig ändå för att hjälpa henne.
Hon ville bli blond igen , så jag tänkte att jag kan likaväl hjälpa henne.
Det såg bra ut när det  var en gyllenbrun och sen så skulle vi bleka till en gång till ordentligt , vilket såg bra ut när jag åkte för att simma.
Tydligen vart det pissgult, jävla skit.
Får bleka en gång till sen på henne och då ska det bli blondt det är jag säker på!

Nu måste jag knalla bort till simmhallen och simma till klockan 6 ungefär.
Sen ska jag läsa 4:e kapitlet i Svensson boken och skriva lite på min reflekterande text.

XoXo Joss
Postat av: AngelTitti

Hej min älskade lillgums... skönt att se att du klarade dig hem trots skummgummit på tåget... kram älskar dig mamsen

2009-09-22 @ 17:12:20
URL: http://angeltitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!