Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Tjejsnack och glädjerus!

Hejsan allesammans.
Har för ett par timmar sedan kommit hem ifrån Mikaela.
Vi tittade på "mammas pojkar" tillsammans vilket såklart triggade många skratt och skämt.
Men vi snackade även om familj och hur viktigt det är att känna sig hemma i sin familj.
Det är alltid lika befriande när någon kommer ifrån samma bakgrund och man kan snacka om sånna saker.
Det är ofta man får höra att någon förstår hur det känns, men hur kan ni? Lever ni i skiten?
Någon som själv har en liknande nästintill identisk uppväxt kan mer relatera till ens besvikelse och arga känslor.
Inte för att jag inte älskar er allesammans, men så är det.
Efter lite mammas pojkar så drog jag och Mickis fram hennes points guide och alla vet väll vad viktväktarna och points är om : man räknar allt i dl och gram och det står i guiden vad allt blir och utefter din vikt, din längd och din ålder, och kön så beräknar man hur många points du får äta.
Denna guide fick jag eftersom jag inte har ekonomi för mötena själv och vill ändå hålla på, samt pga. att Mickis ändå kan sköta sitt elektroniskt så fick jag denna och en motionspointsmätare.
Hon coacha mig lite och sen så vägde vi mig, och det visade sig att jag redan utan ansträgning en massa godisfusk och lite träning redan förlorat 3kg på 2månader. JISSES! Om jag blev glad när jag såg det.
Så är det gärnet hörreni. Ska simma minst 3-4gr i veckan  och sen äta utefter pointsen så ska vi se på resultat.
Dock under inlämningar får jag vara extra hård med inget fusk och ta igen lite träning efteråt.

Nu kör vi! uppdaterar varje torsdag veckans resultat.

Än sålänge :   -3kg

XoXo Joss
Postat av: Mikaela

Vad bra att det känns bra med snack och allt annat :D



Och de där med pointsen och viktväktarna kommer du klara galant. Bara du bestämmer dig:D



Kramar

2009-10-30 @ 23:57:43
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!