Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

SHOOT ME AGAIN I AINT DEAD YET!

Det är vad man minst kan kalla det! Snart klar med hela kursen och imorgon bevisar jag att jag har underlag för minst ett godkänt på universitets nivå! Vem är bäst??
Det känns så jäkla skönt att få det gjort, att jag tar ett steg till utbildningsmässigt och verkligen stick with it hur jobbigt det än är. För det är ju trots allt jobbigt , och kul på samma gång till skillnad från tidigare år i gymnasiet.
Nu ska jag inte säga att det inte var en härlig period för då slår mina tjejor mig sen ;)! hehe.
Men det var inte direkt jätte kul heller.

Nu måste jag avsluta , och be om ursäkt för ett osammanhängande och väldigt extremt kort inlägg, får kompletera ikväll. Kan iallafall säga att jag varit extremt upptagen med plugg upp till öronen och därför inte kunnat skriva något här på sistone.
Men nu ska jag och barnen samt Mats, se en afrikansk föreställning i gympasalen, so got to go

XoXo Joss

(jennie du har snott min hejdåfras dummer:( )

<3

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!