Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Party med tjejorna!

Hötorget och vidare my friends.
Meningen var att jag skulle sova hos mamsen men det blir en natt hemma hos jennie på högtorget , hennes sambo är borta så jag får slagga i hennes säng. mhm as skönt.
Slippa den äckliga nattbussen hem till södertälje tackar man ju inte nej till.

Outfit - jeanskjol,svart linne, silver halsband långt med lejontoffs, lockigt hår, linje över ögonlocket mascara, svarta örhängen, spräckliga leggins, högklackat. :) kan det bli bättre? slappt men snyggt.
:* puss på det

Det enda negativa ikväll är att jag inte somnar bredvid Stefan, men som sagt var vårt förhållande överlever allt. Så fuck that Im comming home tomorrow.

Nu ska jag partajja vidare för snart kommer Caisa, och Amanda då är det singstar och utgång.
Vad gör alla andra ikväll???

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!