Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Biokväll och besvikelse.

Gokväll!
Jag skulle idag egentligen ha simmat med min lillebror , som tanken var iallafall, men planen ändrades till bio kväll istället. Mamma bjuder mig och Stefan på bio. Så det blir med andra ord jag,mamma,Stoffe och Stefan som sticker iväg till Heron ikväll för att se på "Couples retreat" med Vince Vaughn, en utav de få skådespelare som jag anser alltid *bring it*!   Härliga tider!

Här kan ni som är intresserade se på trailern till filmen: http://www.youtube.com/watch?v=ZFnUij6Gr_I



Dagen kommer att sluta bra det känner jag på mig likaså som den började bra, men lite däremellan kunde gått bättre. Ett samtal sänkte mig totalt, och jag blir så trött på skiten så det finns inte. Ni som känner mig kan nog gissa apprepå det att familjen betyder mest. . .

Mer uppdatering kring bion ikväll!
Ha det bäst sålänge , mys ner er med filt och popcorn och pamper yourselfs now.

XoXo Joss


Postat av: AngelTitti

samt filmen rekommenderas starkt.... urkul var den... Kramiz gums älskar dig <3

2009-10-31 @ 11:56:23

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!