Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Lördag och middagsplaner!

Godmorgon , och godeftermiddag.

Igår så hände det inte så mycket efter att jag varit i skolan. Utan jag såg en film på 6:an "dragons kingdom" antar jag att den heter när det står "drakarnas rike" på svenska. Den tyckte jag var riktigt bra faktiskt. Jag tar ett litet glädjeskutt varje gång det går något som jag gillar på tv såhär på helgen.
Efter filmen var slut så kände jag att jag var trött men inte ville sova ännu så då glodde jag på "the proposal".
Som också är jätte värd att se!

Idag  har jag sovit ut ordentligt och bara setat ner i 1,5timme ungefär , och nu är det dags att slänga sig in i duschen för sen bär det av ner på stan för att äta med Pappa.

Vad har ni för planer för helgen?

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!