Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Hello darlings!

Det har blivit lite dramatiska ändringar, jag sitter nu inte färdig fixad tvärtom min order hade inte gått igenom så nu måste jag skynda mig till markaffären på drottninggatan :) nemas problemas för Maddelainen. inte vi fixar det ikväll när hon slutat! GOOD!

Så efter jag köpt allt som behövs för att underhålla det långa, så ska jag lämna tillbaka ett par skor och få pengarna tillbaka och sen köpa höga stövlar till moi såhär till vintern. yes yes! Hänga lite med Alex under tiden av allt detta och sen rusa till mamsi och lämna alla teliaräkningar som hon behöver ha , för det är hon som betalar av min telefon julklapp som sagt från förra året:) snart slipper hon det krånglet iaf, skönt skönt för mamsi!

Uppgiften vart inlämnad däremot är jag inte nöjd och får jag göra om den så får jag göra det helt enkelt.
Bara redigera det man redan skrivit. Puss på den skiten usch.

Så mina vänner nu ska jag snygga till mig i fejjan och dra mig!

Puss

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!