Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

"halloj"

Hei hei allesammans!
Har precis gått upp för 1timme sen och det är en trögstartad dag. Som jag misstänkte mår jag inte jätte mycket bättre idag, men det får väll gå endå. Måste ju verkligen till skolan , så att jag och julija kan kopiera lite utav varandra. Sen behöver jag närvaro på semenarier för att få pengar, så spelar ingen roll om jag klarar av allt om jag inte får pengar i slutet utav månaden. Livet som student!
Vad ska alla andra göra idag ?

Dagens skratt:
Människor som aldrig ger sig..

Nu måste jag leta upp något att ha på mig, fixa mitt hår och kleta smink i ansiktet för om exakt 45minuter ska jag stå vid bussen, stress stress.  *notering till mig själv* Glöm inte att ladda ipoden!!
Hoppas ni andra får en frisk och skön dag för nu måste jag rusa.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!