Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Go kväll och god natt!

Hey!
Idag har jag haft en rätt späckad dag.  Började igår kväll redan då jag gick på jakt efter en specialborste för mitt hår med mjuka hårstrån som på en mjuk kattborste. Hittade en för 140kr GAH! priset = =(
Sen så ringde mamma och ville ta en bio med mig och se "inglorious bastards" som enligt mig var en utav quentin tarantinos sämsta filmer. Brad pitt med en accent och för mycket skalpera och pang pang. NEJ! En sån film ska ha mer av det där djupa som även fanns med till viss del.
Efter bion bar det hem till mamma för att sova , men det vart inte något sovande utan jag tog istället upp en utav mina favorit böcker sen jag var yngre och läste igenom nästan halva boken under tre timmar. MUMS!
Kan skriva ner namnet på serien här imorgon eftersom jag vill inte stava fel och böckerna ligger i bilen.
Den lite smärre roliga detaljen av kvällen var när grannarna till mamma var lite väl högljudda. Jag hörde ju förfan deras sex talk! & vad jag anser så visst man kan vara en noisemaker om det gör ett bättre, men inte behöver man överdriva så pass att det passerar genom en ljudisolerad vägg.

Idag så kom Stoffe hem till mamma och vi firade hans födelsedag som var igår egentligen!
Sen så hälsa jag på syrrans pappa och drog sedan över till Henki Penki som äntligen bad mig cutta av ALLT hans hår, som vid det här laget hamnat nedanför axlarna och blivit toklockigt. Låt oss säga att jag tog väldigt stort nöje i detta eftersom det stört mig att det varit så långt och krullitottigt.
Blev snyggt , men det visste jag ju redan, dock visste jag inte att en kille kunde ha så tjock och långt hår.
Istället för att ta bussen hela vägen så följde jag Henke till hans nattskift och gick sedan till stan och tog bussen därifrån istället. Så fick mig allt en kvällspromenad. Väl hemma vart det hygiencheck på Stefan hah! och på mig själv, flätande av håret, och tv.
Stefan tycks ha somnat så det börjar väll bli dags för migmed att krypa ner.
För imorgon ska jag ringa vårdcentralen i Luna eftersom jag fått utslag på tungan igen som tyder på halsvirus!
Varför ska jag alltid få den skiten för. USCH!
Så kommer med andra ord inte gå på föreläsningen imorgon men förhoppningsvis ska julija gå så jag får glutta vad han sa för intressant. Eller någon av de andra. Hur som helst kommer någon att ha varit där.
Tisdag är = ledighet och Onsdag=Po-dag /sucks.

Om det å andra sidan inte är någon fara med halsen blir det till att gymma med Alex på nautilus.
Som Henke btw, tänker skaffa gymkort på så att han kan träna med mig. Tyckte jag var omtänksamt och kul.
Han pallar väll inte riktigt heller träna själv hela tiden.

Här kommer bilden jag lovat (om jag minns rätt) och så får ni sova så gott.
XoXo Joss



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!