Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

te/music is the shit!

Tja tja tja, nu sitter jag här utan Stefan i vårt kära vardagsrum och lyssnar på bla. Dead by April, och Choidos.
Samtidigt som jag ger två vänner råd på msn, och kollar lite på stand up på 5:an på ljudlöst.  
Haha en salig blandning jag vet, men jag gör så för att trötta ut mig själv eftersom jag duscha sent och sov länge så är jag väldigt pigg nu. & för att kunna sova måste jag vara dyntrött.

Annars har inget speciellt hänt idag alls faktiskt.
Ska snart sova tror jag om 1timme - 1,5 ungefär, men som ni ser så är det ny design på stället!
Vilket jag tror blev bra?? klockan var 01.05
Orkade vilket fall inte pilla mer än så för tillfället. & jag hade tänkt ladda upp ett videoinlägg idag for a change, men mannen min tog den dator som har en webcam i sig och som är mycket bättre än den jag sitter med som inte ens kan spela in ljud. *suck* så fick bli text idag.

Sen kan jag även bjuda på ett foto muhahmuha! ful cambild:P
Och utöver det en bild på datorn jag ska köpa:)!




http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=2313341

Här kan ni även läsa lite mer om vad det är för en typ av dator osv.
Den har webcamera olika usb osv. och kostar 2990kr men med 2års försäkring så kostar den 3980kr.
Det blir min julklapp till mig själv eftersom den här håller på att ge upp. Ska låta en kompis blåsa ur den ordentligt, och kanske sätta en plastfolie på locket så den blir smått designad och sen sälja den för 1000kr.
Den har ännu inte gjort sitt men duger inte åt mig:)

Sen ska det även köpas ett skydd åt den nya! Och ja, det är en mini pc.
Ska nog även köpa ett eget internet för 200kr i månaden ifrån 3 tror jag det var. SUPERB!  man kan även betala 1030kr i månaden /3månader.  Det ska jag troligtvis göra. Smidigt.

Men nu mina vänner får det räcka. Dags för sängen.

XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!