Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Ombyte sker!

YES! Ni hörde rätt jag ska ännu en gång möblera om bloggen. Känns roligare att skriva när det händer något!
Sen kanske jag ska lägga in videoinlägg dvs. om jag hajar hur man gör *patetiskt flin*
Teknik är inte min starka sida, kan redigera bilder, möblera om lite med hjälp av designadinblogg.se tror jag det heter ? Samt jag kan word,powerpoint, ett filmprogram, och lite mer, men inte i en särskilt skillad utsträckning.

Där fick ni en värdelös sanning! ;)

Vad händer idag då förutom att jag ska möblera om, jo Stefan jobbar till sent ikväll och jag ska ta igen lite läsning som är cirka 300sidor eller så. *MHM! fun*  Sen ska jag snart om cirka en timme åka iväg med mina svärföräldrar och ta det fina svinvaccinet. HÄRLIGT jag som är totalt livrädd för sprutor och bara hört skit om den.
Men är man 90:a och i riskzon får man bita hårt i kudden och gilla läget.

Nu ska jag ta mig ner i tvättstugan och hämta upp två ikeakassar med torra grejer.

Cya soon!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!