Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Me .v.s. vintern!

Hej alla glada.

Kom nyss på att jag inte satt ett betyg på Avatar som jag såg härom dagen!
Usch och fy på mig! Well, den får 15/10 dvs. det finns inget som kan beskriva hur bra den var.
Gillar man som jag fantasy genren då måste man verkligen se denna film och i 3D!

Idag är det dock andra planer!
Jag ska torka mitt numera långa hår och smeta lite mascara i ansiktet eftersom det får duga idag *om jag klarar av att inte göra mer* för att sedan slänga mig ner på stan!
Nämligen dags för 2par (om jag hittar) nya jeansleggins på JC tror jag, benvärmare som går över knät upp på låret ifrån HM två par till har redan ett par svarta. Sen iväg till Ica Maxi efter fyra för att köpa ett par fodrade pjucks.
De jag har är fina men iskalla.
Om jag har tid innan fyra ska jag väll även dra till med något linne/tunika inköp på kanske indiska eftersom jag har en rabattkupong där. Yes yes!


vad ska alla andra göra idag ?!






Postat av: Mamma

Kul kul... ja filmen var suverän.... ska iväg på nästa film nu med katty.... bröllopsfotografen... svensk men kanske är bra... ville se en annan men den var inte Katty pigg på... så det för välan gå... änglakramiz gumman älskar dig.

2009-12-20 @ 15:00:43
Postat av: Anonym

Blev det några jeansleggings? kram

2009-12-20 @ 20:43:16
Postat av: Joss svarar!

Hej anonym!

antar att det är någon av mina nära och kära eller någon som följer.

Nämnde just det i mitt nya inlägg.

Jag hittade 1 par på Lindex. Hade lite ont om tid så vart inte så stort inköp idag, men välbehövda saker iaf. Ska ta en dag i veckan då jag ska jaga 2tjocktröjor, kanske någon tunika eller bara massa linnen. / Kram jossan

2009-12-20 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!