Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Mållinjen i sikte!

Ja, snart vi klara med grupparbetet! Må jag säga att det inte är en dag för tidigt asså.
Kan inte beskriva hur trött jag är på att sega så mycket som jag måste göra när en skriver och en tar på sig småjobben.
Jag söker info på hemsidor när folk inte kommer ihåg vilken länk det var samt formulerar om det dom säger när det inte make a sence, men ändå är jag otillfredställd med min insats. Den såkallade finslipningen kommer jag nog ta på mig i helgen utan deras vetskap eftersom alla har orginalet på sin mejl så gör det inget, och är det bra så kan vi lämna in det direkt.
& jag kan säga: you´re welcome.

En sak börjar oroa mig nämligen min dyngsrytm. Den borde jag starkt vända fort innan jag går in i väggen.
Mamma vet vad jag menar med det, att arbeta fel tider, sova fel tider, eller som i mitt fall nästintill inte alls.
Jag är en person som producerar under stress men fungerar inte utan sömn. Så ni ser mitt problem?

Apprepå det som hänt tidigare så är saker bättre nu och personen ifråga har gått tillbaka till att vara trevlig och ta initiativ till samtal om annat än uppgiften. *andas ut* Orkade verkligen inte ännu ett drama pholks. Det räcker..
Jag vill bara köra min grej fixa hälsan och skaffa mig en framtid jag är nöjd med.

Angående bloggen så blir det ett byta av färger och sen får det fasiken duga för stunden, hoppas det inte är allt för tråkigt.
Snart kommer julpynt kollage upp så ni får känna min julkänsla <3 :)

Talk to you later!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!