Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Electric workout!

Hey all my little cupcakes.

Vad har hänt idag då?
Jag har inte gjort så värst mycket faktiskt eftersom jag vaknade rätt sent idag igen pga. insomnia igår natt.
Men jag och Stefan tog en liten tripp bort till Mölnbo för att hämta lite vin & öl ifrån Tyskland, som hans föräldrar var snälla att fixa när dom var där.  Väl där så fick jag visa vad jag vill ha i julklapp för Kristina och då kom hon på att en av dom grejerna hade hon en äldre version av hemma oanvänd inprincip. 
Så nu sitter jag här med Abtronic på armen, har haft den på magen i omgångar men även på innerlåret.
Ska väll sätta den en sväng över rumpestumpen också innan det är dags för sängen på riktigt idag, ska inte bli som igår att jag är vaken till halv sex, no freaking way.. usch=( Och imorgon blir det till att kolla på mini pc:en på Siba och skriva upp sig på 3månaders delbetalning. & Läsa en himla massa i kursböckerna, vilket det även lär bli lite av nu när jag går och lägger mig. Kanske ska man köra lite abtronic under lässtunden också:)

Vad ska alla ni andra göra?





Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!