Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Eftermiddagsbio!

Hej alla glada. Vad har ni haft för er? Själv har jag gått upp och pallrat mig in till Stockholm innerstad för att gå på föreläsningen som var mellan 9-12 men min grupp gick 10.30 och jag 11.00 så värd var den, och då var det ändå den föreläsning som semenarie läraren rekomenderat att åtminstone gå på. *suck* skulle gått på min magkänsla on this one guys! Nu sitter jag inne på Pappas&Kickes företag där även mamma jobbar och väntar på att hon ska bli klar så ska vi sticka iväg på bio! Eftersom mamma bokade fel så blev det bio på Rigolotto istället för Heron som vanligt. Men vad gör det när man fick balkong plats!! =D För er som är intresserade kommer en trailer under.

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!