Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Det är en vit och mörk morgon!

Hejsan allihopa!
Min rubrik är väldigt kreativ jag vet! Hehe, men klockan är nu 06.19 och jag sitter och pular i mig lite frukost för att snart dra på mig mina nya kläder och sminka mig innan jag drar 07.30!
Så med andra ord ska datorn stängas av snarast och håret fönas och plattas fort!!

Vad ska alla göra idag??
Jag gissar på att det är många utav er som redan har jullov. Well, idag är sista dagen sen är det tre veckors lov innan sista veckan i denna kurs och sen börjar min Engelska.

I Mars åker jag på praktik i England, Salisbury! Ska bli spännande, men kommer nog sakna Stefan som fan.
Är så van vid min lilla spillevink nu så det är svårt att tänka mig en vardag utan honom alls. Speciellt två veckor.
Men förhoppningsvis ska jag dels träffa Marre som bor och jobbar där sen ett par månader, och ska göra i något år till, men även min morbror Tony med familj.

Nu måste jag tyvärr avsluta får bli ett inlägg senare om hur dagen varit och då får ni även reda på vad och om jag hittade skor!





Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!