Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

22 Augusti (från den jag skapa men lägger ner)!

Harry B James!

Idag blir det hemmafest hos bästaste Malin med utgång på Harry B James i Stockholm.   Kommer ROCKA minst sagt !
Pub, rätt musik, rätt folk!  Kan inte bli bättre.

Ska in i duschen och sen sätta på mig kläder och lösögonfransar och sen ner till blommbutiken för att försöka hitta en knallrosa stor ros Malins favorit färg är som sagt var rosa och med en mindre budget som jag har just för tillfället blir det vad man har råd med!

Hoppas att ni andra har lika kul som jag ikväll.
Och Sofi det löser sig gumman <3!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!